Marka PAWO posiada wieloletnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, cały czas rozwija się i wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom Klientów. Ich pasją jest kształtowanie inspirującego i profesjonalnego wizerunku Klienta. Teraz, firma PAWO wsparła kaliskie schronisko dla bezdomnych zwierząt.
A wszystko za sprawą akcji kaliskiego salonu tej marki, przeprowadzonej w dniach 27-29 lipca. Część weekendowego utargu przeznaczona została na zakup m.in. specjalistycznej karmy dla zwierząt.
– To pierwsza tego typu akcja firmy PAWO przeprowadzona w Polsce. Pomysł tak naprawdę wyszedł z inicjatywy zespołu, czyli osób które mieszkają w Kaliszu. A sam Kalisz jest podobno takim miastem, gdzie wszyscy dbają o te zwierzęta i bardzo angażują się w pomoc. Z inicjatywą managera salonu – Pani Lilianny Kalety – podeszliśmy do tematu bardzo prospołecznie, dlatego dzisiaj jesteśmy tutaj, przywożąc odrobinę wsparcia dla zwierząt – i mam nadzieję, że będziemy kontynuować to w najbliższym czasie – mówi portalowi Kalisz24 INFO Marcin Porosa, Dyrektor Regionu firmy PAWO.
Schronisko otrzymało od firmy wsparcie w postaci specjalistycznej suchej karmy dla psów, która została wcześniej uzgodniona z kierownictwem kaliskiego schroniska. Są także puszki z mokrą karmą, na którą nakierowali załogę salonu przebywający z czworonogami wolontariusze. Dodatkowo smakołyki i przekąski dla zwierzaków bogate w witaminy i minerały, wspomagające naturalną odporność i mocne kości.
– Pomysł pojawił się w chwili, kiedy rozmawialiśmy w pracy na temat sytuacji w kaliskim schronisku dla bezdomnych zwierząt, a bardzo kochamy zwierzęta i Kalisz też jest miejsce, które o te zwierzęta tutaj dba, stąd też chcieliśmy jakoś swoimi siłami pomóc placówce i wszystkim przebywającym w niej zwierzakom – mówi Lilianna Kaleta, manager salonu PAWO w Galerii Tęcza.