Temat zwrotów prowizji bankowych wzbudza ostatnio spore zainteresowanie. O co w tym chodzi? Komu należą się pieniądze? Jak złożyć wniosek? Na te pytania odpowie nam specjalistka – Michalina Jen z AJ Finanse z Ostrowa Wielkopolskiego!
Komu należy się zwrot prowizji?
– W dużym skrócie – Klientom, którzy w przeciągu ostatnich 10 lat korzystali z kredytów: gotówkowych, konsolidacyjnych lub pozyczek. I to bez względu na to, czy były brane w bankach, SKOK-ach czy firmach pozabankowych. Chodzi o te tzw „zwykłe” kredyty i pożyczki – nie żadne hipoteczne czy frankowe, jak się powszechnie uważa.
Dlaczego Klientom należy się zwrot prowizji?
– Na mocy wyroku TSUE (Trybunał Sprawiedliwości UE), banki zobowiązne są do zwrotu części prowizji, jaka była pobrana przy udzieleniu kredytu. Za kredyty spłacone po ogłoszeniu wyroku (wrzesień 2019), banki zwracają prowizję automatycznie, a o zwrot prowizji za te wcześniejsze, należy się zwrócić. Chodzi o spore pieniądze, bo średnio odzyskujemy ponad 2300zł, a zdarzają się zwroty wielokrotnie wyższe. Z wnioskiem należy się podpieszyć ponieważ najstarsze kredyty właśnie sie przedawniają – mija 10 lat – mówi Michalina Jen z AJ Finanse w Ostrowie Wielkopolskim.
Jak sprawdzić, czy należy nam się zwrot?
– Można działać na własną rękę lub zlecić sprawę nam. Jeśli działamy sami, to warto zwrócić się do wszystkich banków, w jakich mieliśmy kredyty z wnioskiem o duplikaty kredytowe a następnie o proporcjonalny zwrot prowizji kredytowej. Czasem banki robią Klientom „pod górkę” ale nie należy się tym zrażać.
Można też zwrócić się do nas o takie sprawdzenie – zrobimy bezpłatą analizę. Najpierw sprawdzamy, z jakich banków i za jakie kredyty Klientowi należy się zwrot. Co ważne, nie wymagamy umów kredytowych. Po takim sprawdzeniu, mając już listę potencjalnych do uzyskania zwrotów, Klient może zdecydować – czy będzie działał samodzielnie, czy zleca sprawę nam.
Ile kosztuje finalnie taka Wasza pomoc?
– Zacznijmy od tego, że nie pobieramy z góry żądnych opłat za naszą pracę. Nasze wynagrodzenie jest wyliczane procentowo od odzysanej kwoty i przysługuje nam dopiero wtedy, gdy realnie odzyskamy pieniądze dla Klienta. Wcześniej Klient nic nam nie płaci. To najprostszy i najuczciwszy układ, dzięki któremu mamy tak wielu Klientów. Co istotne, cała sprawa nie wiąże się z „chodzniem po sądach”. Pieniądze odzyskujemy w toku postępowania reklamacyjnego a nie sądowego.
Co w sytaucji, gdy Klient już sam odzyskał część należnych zwrotów? Albo próbował sam odzyskać ale bank mu odmówił?
– Zweryfikujemy, czy na pewno wszystkie należne pieniądze zostały już zwrócone. Mamy wielu takich Klientów – część odzyskali sami a resztę zlecili nam. W przypadku, gdy bank odmówił wypłaty zwrotu, również pomożemy: gwarantujemy 100-procentową skuteczność w odzyskiwaniu pieniędzy ze wszystkich banków.
Dziękuję za wszystkie informacje.
Również dziękuję i przypominam, że w razie pytań, jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9 do 17. Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub wizyty na naszych stronach internetowych: www.uzyskajzwrot.pl, www.ajfinanse.pl
Biuro w Ostrowie Wielkopolskim:
ul. Raszkowska 14
- tel. 730 696 789,
- tel. 62 584 20 80
Artykuł sponsorowany.