Wszelkie awarie rowerów miejskich można zgłaszać na trzy sposoby: dzwoniąc pod numer 62 584 25 25, za pośrednictwem aplikacji na smartfony „nextbike” oraz wysyłając zgłoszenie pod adres mailowy bok@kaliskirowermiejski.pl.
Adres elektronicznej skrzynki pocztowej oraz numer telefonu kontaktowego Biura Obsługi Nextbike znajdują się na:
- stacjach rowerowych (nr infolinii, adres skrzynki),
- rowerach (nr infolinii),
- stronie internetowej https://kaliskirowermiejski.pl/ (internetowy formularz kontaktowy, nr telefonu, adres skrzynki).
Użytkownicy, którzy mają uwagi co do decyzji firmy Nextbike S.A., zgodnie z regulaminem Kaliskiego Roweru Miejskiego (https://kaliskirowermiejski.pl/regulamin/), mogą wystąpić z odwołaniem do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu, mieszczącego się przy ulicy Złotej 43.
Osoba zgłaszająca reklamację jest zobowiązana podać swoje dane: imię, nazwisko, adres, nr PESEL, nr klienta. Zgłoszenia, które nie będą zawierały takich danych, operator może pozostawi bez odpowiedzi.