Strona główna Aktualności Renault, Dacia, Mitsubushi. Wyjątkowe salony Grupy Lis i wyjątkowi ludzie!

Renault, Dacia, Mitsubushi. Wyjątkowe salony Grupy Lis i wyjątkowi ludzie!

0
0

Od prawie 3 lat uwagę zmotoryzowanych wjeżdżających do Kalisza od strony Łodzi i Sieradza drogą krajową nr 12 przykuwa imponujący obiekt przy ulicy Łódzkiej 71, czyli salon samochodowy marek Renault, Dacia i Mitsubishi.


  • Wyjątkowy salon, wyjątkowi ludzie

Obiekt, który nie tylko jest architektoniczną perełką wschodniej części miasta, ale przede wszystkim świadectwem rozmachu i rozwoju Grupy Lis, największego dealera samochodowego w Południowej Wielkopolsce. Oprócz wspomnianych marek, również Hyundaia i Forda, a także prestiżowego Volvo, którego równie imponujący salon zdobi przeciwległy rejon miasta, przy ulicy Wrocławskiej 2.

Na fot. Salon Renault i Dacia w Kaliszu

Nie tylko architektura, ale również powierzchnia i kubatura salonu przy Łódzkiej robi wrażenie.

– Budynek został oddany do użytku w czerwcu 2019 roku. Jego ogromna powierzchnia umożliwia ekspozycję nawet kilkudziesięciu modeli pojazdów – wyjaśnia Krzysztof Bugajny, szef sprzedaży salonu przy Łódzkiej. – Budowa była ogromnym wyzwaniem nie tylko z uwagi na skalę przedsięwzięcia, ale również niezwykle trudne warunki geologiczne – iły, piaski i cieki wodne, które są utrapieniem każdej ekipy budowlanej w tej części miasta. Mimo wszystko Grupa Lis podjęła wyzwanie i efekt jest naprawdę imponujący – ocenia z satysfakcją Krzysztof Bugajny.

Oprócz sali ekspozycji aut, na dwóch kondygnacjach obiektu mieszczą się sale konferencyjne, pomieszczenia biurowe i socjalne, a na parterze, u podnóża skarpy – sześć stanowisk serwisowych, rozbudowanych o specjalne stanowiska do obsługi aut dostawczych w ramach programu PRO+.

– Przystąpienie do programu to dla dealera nobilitacja, ale również duże wyzwanie, wiąże się bowiem ze spełnieniem określonych warunków. Wyposażeniem w najnowocześniejszy sprzęt do diagnostyki i serwisu, przeszkoleniem załogi oraz stałym utrzymywaniem bardzo wysokich standardów jakości obsługi i serwisu. Ten element PRO+ podlega stałej kontroli ze strony francuskiej centrali Renault – wyjaśnia Krzysztof Bugajny i podkreśla, że kryteria programu spełnia mniej niż połowa wszystkich salonów w Polsce.

Na fot. Wnętrze salonu Renault Kalisz
  • Salon inny niż wszystkie

Zmiana wizerunku kaliskiego salonu przy Łódzkiej rozpoczęła się w roku 2014 kiedy salon przeszedł w ręce Auto Centrum Lis a obecnie Grupy Lis. Obiekt przeszedł modernizację ale był to jedynie etap przejściowy. Ambicją właścicieli najdynamiczniej rozwijającej się firmy z branży motoryzacyjnej w regionie było stworzenie miejsca wyjątkowego. Stąd decyzja o budowie nowej, większej siedziby i dokooptowaniu marki Mitsubishi przeniesionej z salonu przy ulicy Częstochowskiej.

Obecnie salon przy ulicy Łódzkiej 71 wyróżnia się spośród innych nie tylko powierzchnią, architekturą i nowoczesnością ale również tym, że pod jednym dachem daje możliwość ekspozycji aż trzech marek, co czyni go rzeczywiście niezwykłym i wyjątkowym nie tylko w naszym regionie – podkreśla szef salonu przyznając, że klienci bardzo wysoko oceniają zmiany, jakie zaszyły w ciągu ostatnich kilku lat. – I chętnie tu wracają, pomimo tego, że czasy z pewnością nie są łatwe.

  • Firma to ludzie

W parze z rozbudową salonu przy Łódzkiej rozpoczął się proces odmładzania załogi, bowiem nawet najlepsza oferta handlowa nie gwarantuje sukcesu jeśli zawiedzie „czynnik ludzki” – najważniejszy element utrzymania wysokiej dynamiki rozwoju firmy.

– Obecnie cały zespół Łódzkiej liczy około 50 osób z pracownikami serwisu i działu pojazdów używanych włącznie. W zdecydowanej większości to osoby młode ale z dużym doświadczeniem w branży, dla których motoryzacja to nie tylko praca i źródło dochodów ale również pasja – chwali podwładnych Krzysztof Bugajny który, pomimo młodego wieku, legitymuje się ponad 10-letnim doświadczeniem w branży.

Na fot. Pracownicy salonów Renault i Dacia w Kaliszu

Paweł Włodarczyk zanim trafił do firmy był kierowcą. Obecnie z powodzeniem specjalizuje się w zabudowach pojazdów dostawczych, które poznawał i testował podczas swych podróży po całej Europie.

Tomasz Karoń zajmuje się kwestiami prawnymi i finansowymi, jest specjalistą w sprzedaży dla firm. Pracę w firmie godzi z obowiązkami samorządowca w gminie Gołuchów.

Michał Świerczyński zajmuje się klientami flotowymi, poza tym doskonale czuje się w branży finansowej.

Dariusz Bartczak – jest doświadczonym pracownikiem, od 14 lat związanym z firmą, który gruntownie poznał wszystkie marki i modele jakie na przestrzeni lat pojawiały się w ofercie Grupy Lis.

Arkadiusz Mareniec – jest najstarszym stażem pracownikiem firmy, związanym z marką Renault od początku istnienia salonu w Kaliszu. Jedynym, który zyskał zaufanie nowych właścicieli salonu. – Arka zna już kolejne pokolenie kaliszan. On sam chyba nie wyobraża sobie aby mógł sprzedawać auta innej marki niż Renault. To już prawdziwa miłość – śmieje się pan Krzysztof , doceniając fachowość i doświadczenie kolegi.

Kacper Różański – to kolejny członek zespołu, dla którego praca to pasja. – Z powodzeniem realizuje swoją pasję również po godzinach pracy w warsztacie swego ojca – dodaje Krzysztof Bugajny.

Jeśli jednak ktoś uważa, że motoryzacja to wyłącznie „męski świat”, jest w błędzie. W Grupie Lis fachowością i znajomością branży zaskakują również panie.

Na przykład Magdalena Piekarska. – Magda pracuje w salonie nieco ponad dwa lata, ale już dała się poznać, jako pasjonatka motoryzacji i specjalistka od samochodów elektrycznych. Jej wiedza w tej dziedzinie jest przeogromna – podkreśla pan Krzysztof.

Aleksandra Dębicka zbierała doświadczenie w motoryzacji pracując w wypożyczalniach samochodów w których poznała wiele marek aut. Od 1,5 jest związana z salonem Renault, Dacia i Mitsubishi.

Najmłodszym stażem członkiem zespołu jest Patrycja Kempińska. – Patrycja jest niesamowicie sympatyczną dziewczyną, która szerokim uśmiechem wita klientów salonu – podkreśla pan Krzysztof. Docenia również fachowość pani Marzeny Przybył z działu finansowego, Anny Gralińskiej i Joanny Dawidowicz, które zajmują się obsługą działu ubezpieczeń oraz Joanny Raczek – koordynatora tego wszystkiego co dzieje się na salonie. – Aby klienci dobrze się tu czuli – zaznacza dyrektor.

Na fot. Salon Renault SELECTION
  • Używane i z gwarancją czyli Renault Selection

Osobnym ale niezwykle ważnym elementem kaliskiego salonu przy Łódzkiej 71 jest dział sprzedaży pojazdów używanych.

– Przyjmujemy auta wszystkich marek, które mają nie więcej jak 10 lat. Pojazdy przechodzą bardzo staranny przegląd i kompleksowe przygotowanie do sprzedaży. Tak więc potencjalny nabywca może mieć pewność, że auto, które kupuje w Renault Selection jest w doskonałym stanie technicznym – podkreśla Piotr Sobczyński, szef działu i dodaje, że zakup auta marki Renault premiowany jest dodatkowym bonusem, czyli roczną gwarancją. O stan techniczny pojazdów z kolei dba Dawid Zydorek, który wiedzy i doświadczenia nabierał prowadząc własne autokomisy.

Warto jeszcze dodać, że Grupa Lis jest obecnie pracodawcą dla ponad 350 osób co czyni ją jedną z większych firm w regionie nie tylko w branży motoryzacyjnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień nagradzanym m.in. za sprzedaż oraz jakość obsługi klienta.


Artykuł Sponsorowany.

Wczytaj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Sprawdź również

86-letnia kaliszanka uwierzyła w historię o wypadku zięcia. Straciła dużą sumę pieniędzy

Oszustwa metodą na wnuczka, policjanta, czy pracownika wodociągów w dalszym…